Klippning

Före:
 
Efter:
 
(Jag insåg när jag gjorde inlägget att kvaliteten på efterbilderna var mycket sämre då de är taget i konstigt motljus, med min mobilkamera och min lillasyster som fotograf. Anledningar är för att jag klippte mig i Hammerdal och bilderna är tagna hos mamma och förebilderna är tagna i "The Golden Hour" med en bra systemkamera, men sånt som händer ibland, kanske ska försöka göra mitt nya hår rättvisa med finare bildet i ett annat inlägg, vi får se. Hoppas ni gillade inlägget i alla fall!) 
 
Vad tyckter ni? Vilket hår gillar ni bäst långt eller kortare?

Kommentarer :

#1: Carro

snyggt! skönt med lite kortare nu när det börjar bli varmt :)

Svar: Tack! Ja precis, kanske lite lättare att hålla fint också :)
Moa

skriven
#2: Felicia

Super fint verkligen!

skriven

Kommentera inlägget här :