Julafton med GW - Inte helt fel

Vilken härlig jul! Igår åkte jag till mamma med Tila då jag inte ville lämna henne hemma över jul. Johannes skjutsade jag till sin familj, så han firar där. Av hans familj fick jag en trälåda med glögg och ett ljus samt en godispåse. Imorse tog jag sovmorgon och det var så skönt å sova i mamma säng. Väckte mamma genom att gapskratta i sömnen så hon trodde jag grina.
 
Har ni någonsin skrattat i sömnen? Det är en underbart fantastisk känsla och en skitrolig upplevelse.
 
På eftermiddagen kom mormor och morfar och vi åt lite, surra på, lassade och väntade in Kalle som vanligt. Efter det var det middag och kaffe innan klapparna skulle öppnas. Trots att jag inte önskat mig så mycket blev det en hel del packet åt mig också. Jag och syrran fick ett lufthockeybord - fast i trä och istället för luft skjuter en iväg puckarna med ett gummiband. Det var askul att spela. Vi fick också GW spelat och var jättekul att spela även om vi nog enbart förstod oss på hälften av reglerna. Först var jag GW och sen var syrran det.
Efter det var det lite mer tvtittande innan mormor och morfar åkte och tog med sig Tila hem. Det var faktiskt rätt jobbigt att lämna ifrån mig henne men jag vet att hon har det super hos dem plus att mammas katter och hon inte gick ilag. Så det var nog det bästa i alla fall.
Här är vår fina, fina gran som syrran pyntat.
Dagens miss vart dock att jag önskat mig en eltandborste och både mormor och Johannes köpte en åt mig. Så det blev dagens opsi. Nu har jag i alla fall en reserv haha!
 
Hur var er jul? Hoppas ni fick en lika snötäckt jul som vi😁

Kommentarer :

#1: Global Scandinavia Beauties

Ja skratta i sömnen är underbart 😊
Mycket fin gran hade ni också 😊 👍 ❕ 💛

Svar: Ja det är det verkligen. Tack så mycket 😊
Moa

skriven

Kommentera inlägget här :