November i bilder

Hej vänner! 
Nu är snart november över och december är några ynka timmar bort. Här är höjdpunkterna av min november i bilder.
 
I kronologisk ordning var första höjdpunken att få se det fantastiska norrskenet som jag skrev om i förra inlägget.
 
Sen var det tatueringsdags. Jag hade köpt en bit grissvål att öva på, sen har jag ju min trogna Johannes som alltid ställer upp och till sist fick jag äran att sätta ett hjärta på en av mina underbara kollegor, vi ska även fylla på med två andra hjärtan senare i veckan. Det ser jag fram emot. 
 
 
Helgen innan advent bakade jag och mamma lussebullar och vi fick assistans av Stella, (vi använde en annan skål).
 
Jag blev sjuk veckan efteråt och såg det som ett utmärkt tillfälle att beställa hem Pokemon Shining Pearl. Det är första gången jag spelar den generationen Pokemon och jag har älskat varje sekund hittills. När man är sjuk får man även gosa ner sig med katten i soffan!
 
Sista bilden är från imorse när ställa kom och supergosade (vilket hon gjort de senaste dagarna) och hoppade upp på en djupt sovande Johannes. Älskar när min lilla "familj" är tillsammans.💜
 
Hur har er november varit? Lämna gärna en kommentar under inlägget om era höjdpunkter under november eller bara några händelser som varit extra på något sätt och vis.
 
Tills nästa, ha det bäst! 

Kommentera inlägget här :