Nytt år, nya möjligheter som vanligt

Hej på er! Testar något nytt idag och bloggar från mobilen för å se hur det blir. Lär ju inte vara någon som missat att det blivit 2021 (även om de lätt berusade grannarna hos mamma skålade in 2022 i torsdags). Det känns väldigt bra att lämnat 2020, även om jag vet att inget förändras bara för att kalendern byter år. Det här året vill jag dock fokusera på allt positivt och lite mindre på allt negativt från förra året. 

Idag är första arbetspasset för iår och jag hoppas på fler eftersom jag verkligen gillar mitt jobb och arbetsplatsen. Har inte haft så här lite ångest relaterat till jobb på såååå länge. Känner mig rätt tillfreds med mig själv och den känslan vill jag hålla hårt i under det nya året.

Funderar på att göra ett inlägg om mina nyårsmål, så om det vore intressant får ni gärna skriva det i kommentarerna samt om ni har några nyhetsmål. 



Till råga på allt är det den här utsikten jag har från personalrummet (den är ljusare i verkligheten).

Nä nu hörrni är min rast snart slut, så ni får ha det så bra och så håller vi tummarna för ett enormt bra år som kompensation för förra.

Ha det kanon så ses vi snart här på bloggen! 😁


Kommentera inlägget här :