Axplock av årets julklappar

Nu kommer ett axplock av julklapparna jag fick i år. Av syrran fick jag två Holo Taco-nagellack (som är gjorda av youtubaren SimplyNailLogical, som vi båda tittar på) i färgerna Zyler the cat och Menchie the cat (Zyler är hennes röda katt och Menchi är hennes grå katt, så nagellacken är baserade på dem). 
Av en av mina bästa och äldska vänner fick jag The Nessie Family!!! Har velat ha den enda sedan jag såg dem hos henne första gången och nu fick jag äntligen en egen lite Nessie familj.
Skrev ju igår att vi fick GW-spelet men vi fick också ett Foosball spel vilket var väldigt roligt. Så de två ska jag ta med mig hem så kan vi ha Foosball turnering och GW-kvällar 😁.
 
Sedan fick jag även TVÅ eltandborstar 🙈, en av mormor och en av Johannes, men nu lär tänderna bli väldigt rena och fina. Fick även fler julklappar men de här var de jag tyckte var roligast att dela med mig av. 
 
Imorgon bär det av hem igen med Johannes (antagligen), längtar hem även om Tilisen stannar hos mormor och morfar över nyår. Där har hon det gått plus att hon får slappna av lite emellan allt bilåkande.
 
Det var allt jag hade för den här gången, ha det bäst!


Kommentera inlägget här :