Första läsåret avklarat, nästan i alla fall

Nu, sen en vecka tillbaka är mitt första läsår på MIUN avslutat, med bara en uppsamlingstenta som ska KLARAS i augusti, heheh, kan inte lyckas alla gånger. 
 
Det sägs alltid att tiden går fort när man har roligt, vilket stämmer, men vem skulle trott att gå på universitet skulle va såhär roligt?
Det känns verkligen som om jag lärt mig saker, saker jag faktiskt kan ha användning för i jobb-/verkliga livet, hör och häpna!
 
 
Mycket gott har hänt under det här läsåret; jag har träffat fantastiska människor både på och utanför skolan, fått (äntligen) flytta hemifrån påriktigt och bo själv, lärt mig massa nyttiga egenskaper och lärt mig mycket om mig själv, samt mycket mycket annat.
 
Så nu blir det lite sommarlov, en snabbvisit till huvudstaden och cirka en månads jobb innan nästa termin börjar. 
Så nu sitter jag på tåget mot Stockholm för första delen på listen. Sov cirka 3 timmar (om ens det) och har än så länge inte kunnat somna på tåget, så jag är lite trött. Men med lite bra musik i lurarna går ju det mesta har jag märkt. 
 

Kommentera inlägget här :