9/4

Okej! Två dagar nu! Igår var en för mitt lata arsle en väldigt hektisk dag, allt går inte ihop i huvudet riktigt, varför? Kanske ni undrar, well.. I'll tell you. Igår var ju som andra dagen eller första liksom från morgon till kväll, but I swear to god, det känns som jag varit här en vecka! För ungefär så mycket känns det som vi har gjort! Igår då, back to the story, var vi och handlade sen var vi ute lekte lite med barnen sen åkte vi på en cykeltur tills typ 22... (Jag hade tagit en siesta under dagen och det var väl antagligen därför jag hade överlevt så länge heheh, går vanligtvis och lägger mig vid 21 när jag jobbar, men det lär jag ju få vänja mig av med.
 
Vi cyklade till en park inte allt för långt bort med några av värdmammans vänner och deras barn. Det fanns en damm där med ankungar i!!! 

Kommentera inlägget här :