Nytt jobb och tussig

I fredags var jag på inskolning av mitt nya vik på ett mysigt, men ack så dragit dagis, i mitten av skogen stort sätt. Det var såå himla roligt att vara runt barn igen. Missförstå mig rätt, jag gillar att arbeta på ålderdomshem också men jag tror barn är mer mitt element. Har verkligen saknat att vara runt små knattarna och leka och skoja igen! De har alla möjligheter kvar och hela livet framför sig och det är som en rolig känsla att se, (inte för att inte jag har det, tänkte mer på de äldre på mitt andra jobb). Personalen verkar himla goa och trevliga också så jag hoppas jag kan få jobba där ett tag! :D

Idag hade vi miniröris och massa lek på schemat. Vi var inte ute något idag så det lär vi ju ta igen imåra, så det blir att packa tjocktröjan och täckisarna då med! Blir nog kanonis!

Kommentera inlägget här :