Första √:en för i år!! :D

Som titiel lyder, så har jag idag kunnat bocka av en sak från min bucket! Nämligen andra punkten på "köpa" listan. Idag fick jag min första RIKTIGA (betalda) massage! :D yey det var inte riktigt som jag tänkte.. Jag hade bokat 50 min vilket tydligen var en helkropp, vilket jag, mitt nöt... hade missat och inte rakat benen, grett hahah. Meeeen eftersom allt händer av en anledning så kom jag nästan en kvart försent så hon han bara överkroppen (scooore)! Så det var ju trots allt dagens höjdpunkt.
Detta var en födelsedagspresent från mamma som vi bokade i förmiddags :P ända sättet för mig att få någe gjort! Grett!
 

Kommentarer :

#1: Anonym :^)

Lögnare! Såg dig ta en betald hippiemassage på urkult för några år sedan! //helt anonym person

Svar: I år ditt növel!! xD nu vare the real deal. (hade stort sätt glömt den, hahah, tur du påminde mig, helt anonym person x))
Moa

skriven

Kommentera inlägget här :