Nya odlingsprojekt

Hallå där!
 
Så var det ny vår med nya odlingsprojekt! I år blir det kattgräs åt katten, krasse, balisika och timjan har jag för mig. *Tidshopp till Moa igår "nej, jag behöver inte skriva upp vad det är för frön, jag kommer ihåg det"*. Det lär nog märkas om några dag/veckor. Vi har i december flyttat till en jättestor lägenhet med massa fönster så i vår tänkte jag köpa och odla mängder av växter och blommor. Får nog vänta in skatteåterbäringen för den shopping spring:en.
En släktklenod från min gammelmormors faster, enligt momma är den över 100 år gammal, no pressure! 😐
Här är en garberobsplanta och de andra vet jag inte vad de heter.
Självvattnande odling med hälften kattgräs en tredjedel basilika och sista biten timjan.
En liten citronplanta och två småodlingar krasse.
Avslutningsvis för kvällen min sovande katt 😍.
 
Ha det bäst!

Kommentera inlägget här :