Något jag älskar...

Något av alla saker jag älskar är att fota särskilt nu på vintern. Älskar verkligen vinterljuset och att fota djuren runt husknutarna.
Vi fick ju besök av ett rådjur förut och på morgonen efter fick jag se att den nallade på den spillda fågelmaten som fåglarna KASTAR UT från fågelmataren (!!!). Lilla bambi, vi skulle haft hö att mata den med, det hade varit roligt, men jag hade inte orkat se till att den har hö över hela vintern så lika bra att låta den hitta mat någon annanstans. Vi hör köpt taljbollar i massor nu så vi ska stå oss ett tag samt en 10 kg säck av fågelfrön så fåglarna lär ju i alla fall stå sig. Jag har dock inte sett våra ekorrar på ett tag. Hmm, undra vart de har tagit vägen.
 
Vad är något du älskar? 
 
Ha det bäst så länge, så hörs vi snart igen!

Kommentera inlägget här :