Kattfödelsedag!!! Diego blir 8 år!

Crazy Cat Lady Warning!
 
Nu har Facebook gett mig en fin påminnelse om att en av min ögonstena, Diego, fyller 8 år idag! Kommer ihåg hur sjukt överlycklig jag var att Chiba var dräktig och hur spänd jag var över att äntligen få ha egna kattungar!! När Chiba började mjaua från badrummet förstod jag att något var på g. Jag bäddade med filtar och handdukar och ringde min kompis som har haft många kattungar själv och frågade om det var något jag kunde göra. Hon sa att katterna mest sköter det själv, och det gjorde Chiba.
Ingen fotobeskrivning tillgänglig.
Ingen fotobeskrivning tillgänglig.
Tre fina små missar hade hon i sig. Två svarta och en röd, Diego blev tvåa.
Så duktig hon var, en riktig naturbegåvning var hon, och hon tog så bra hand om dem.
Ingen fotobeskrivning tillgänglig.
Här var Diego alldelese nyfödd 😍 Jag blir ju kär på nytt!
Ingen fotobeskrivning tillgänglig.
Så liten att han fick plats i handen på mig. Min absoluta favorit från början. Vi var nära att ge bort honom och behålla en av de andra kattungarna men jag blev jätteledsen så mamma hade inte hjärta att göra det, heheh 😼. 
Och såhär ser skönheten ut idag! Lika vacker och gosig då som nu! Ursh va jag saknar honom och hans mamma (min mamma och syster också såklart).
Mamma skickade just den här bilden 😍Kanske lite missnöjd över att behöva vara i koppel men så kan det vara ibland
 
Få se om jag åker och hälsar på dem idag! 

Kommentera inlägget här :