Garderobsrensning!

Efter sovrums makeovern fick jag feeling att öven rensa ut garberoben. Garberoben har alltid varit ett katastrofområde i mina hem.. Jag har alltid oordning och massa kläder jag aldrig använder längre och rensar väldigt, väldigt sällan bort gamla kläder. Fram tills idag!
Nu har jag, i alla fall någelunda tagit tag i det och plockat bort kläder jag inte vill ha eller aldrig använder, jag har lagt undan vinterkäderna, vilket jag aldrig annars brukar göra och vikt och hängt upp allt lite prydligt i garderoben.
 
Vinter/varmare kläder jag aldrig använder samt kläder som ska göras av med.
Eftersom kläderna är hela och rena känns det onödigt att kasta dem så jag funderar på att beställa en sån där påse en sedan postar med kläderna så säljer de kläderna på secondhand så slipper jag ta rätt på det. 
 
Så det är vad jag har pysslat på med idag. Vad har ni gjort idag? 🙂
 
Ha det bäst! 💕

Kommentera inlägget här :