VÄXTER!!!

Som ni vet blev jag lite växttokig tidigare i år. Tokirierna har inte minskat utan nya tillskott har kommit till familjen 😍. Såg på en planteringsaffär även att alla stjärntecken har favoritblommor och för stenbocken var tydligen tulpanen en favoritblomma, samma blomma min mamma brukar köpa till mig på min födelsedag. 
 
Vi börjar bloggen med några gamla godingar: 
Det här är ett skott jag fått från mamma som nu börjat gro, den var mycket mindre för bara någon vecka sen. Så stolt plantmamma 😄
Dessa skönheter fick jag av en vän till en vän och de har också börjat växa nu när de fått ny jord och större krukor.
Krukan till höger fick jag av mamma och det var den gamla krukan till mammas skott. Otroligt fin!
 
Älskar att min lilla plantfamilj, hahah! Har ni också en plantfamilj där hemma, hur ser den ut?

Kommentera inlägget här :