Am I losing sleep over this!?

Tjääna! Idag är det 19 dagar kvar tills jag tar mitt pick och pack och drar till Tyskland för att bemästra språket. Tydligen har jag mer resfeber än väntat eftersom jag för ungefär 3-4 timmar sen vaknade tvärt från en dröm då jag hade suttit på ett plan, träffat någon där som också skulle dit, tappat bort min resväska, missat tranferen hem till värdfamiljen och blivit överfallen av Merida (rötotten från filmen Brave). Alltså typ de värsta som kan hända! (minus Merida grejen, större chans att ha blivit överfallen av Snövit eller Rapunzel eftersom Merida är skotte ^^, silly dreams).
 
För just mellanlandningen i Schweiz känns lite si så där.. Antagligen för att jag aldrig mellanlandat innan och särskillt inte själv!! Jag har heller aldrig flygit själv och allt ståhej där till.. Men biljettsystemet lär ju vara som för tåg ändå så, snälla! ^^*
 
Så här kommer min resa se ut när det väl är dags!! :D
 
 

Kommentera inlägget här :