De jag saknar mest från hemmet

Hej på er alla glada! Jag har nu varit här i cirka 3 veckor och det är en sak jag verkligen verkligen saknar från mitt hem i Sverige, och det har jag kommit på ungefär för fem minuter sen.

Jag saknar som så sjuk mycket att bara kunna gå till kylen, ta diverse nånting därifrån, äta det på stående fot och kalla det middag!! The sweet life of Moa.

Här ska det lags och stökas på (med fantastiskt resultat tho..), men har man som jag inte ätit sen typ tolv-snåret så spelar det som ingen större roll, plus att jag är knappast den som är kräsen när det kommer till mat. Stort sätt allt som klassas som ätbar mat är utmärkt frukost, lunch och/eller middag enligt mig.

Ni vet, jag skulle ju lika gärna kunna göra något vettigt, typ plugga eller så medans jag väntar, meeeen som alla vet går det ju faktiskt inte att plugga på tom mage (hehehe), så det blev Snövit och de sju dvärgarna a la tyska istället, funkar nog lika bra det! ;) Här om dagen tittade jag på tyska "bonde söker fru" i stället för att göra läxan vi fått och det gick någorlunda hem hos läraren (hon fick nog bara deala med det) det är ju faktiskt mer eller mindre duty var jag kommer från! ;) En klasskompis sa att de var den bästa ursäkt hon hört ^^

Kommentera inlägget här :