Söndag 1/3

Hej! Idag var jag allmänt uttråkad som alltid, så jag beslöt mig för att ta en promenad och lämna mitt cv och personligeta brev hos en som tipsa om att de eventuellt skulle behöva jobb i sommar på hennes dagis, så jag håller tummarna för det här! Hade vari ganska grett om jag fick nå jobb i sommar med tanke på att jag tar STUDENTEN DÅÅÅÅ!! :3 Så man "håller sig syselsatt" i sommar (tjänar pengar). Har sökt typ en billjon jobb så nån lär väl vilja ha mig? :3
 
Nån som alltid vill ha mig är min side-kick och partner in crime Josefine, o henne ska jag träffa imåra. Det ska bli jättekul har inte träffat henne sen, tja.. i förgår... men ändå :3
Vi ska,om det är väder *peppar peppar* ut med skotern och kanske pimpla lite eller nåt sånt! :D
Imåra blir även första dagen på sportlovet!! :D yey veckan som kommer ska bli jättekul, jag har några ess i skjortärmen som får komma senare!
 
Tills vidare får ma synes o råkes! 
Moa

Kommentera inlägget här :