20 år och spontanbio, inte helt fel

Så nu är jag 20 alltså och det är ju roligt. Min 20årsdag blev väldigt vuxen och mogen.. Eeeeller inte! Det var tänkt att jag sóch Emmelie skulle gå på nån typ "pubkväll" meeeen easy to say, det blev inte så. Vi gick på spontanbio istället för vi var lite osäkra om vi skulle komma in eftersom vi inte visste om det var 23 årsgräns eller någe sånt... Men bion var jättebra och jag hade antagligen inte sätt den om inte jag gick igår, eftersom jag är alldeles för gäragöus för o kika på film.. ^^
Jag är stor, jag lovar!
Filmen var In The Heart of the Sea och handlade om Moby Dick.
Den var lite obehaglig from time to time så jag förstår varför den var från 11 år men "plot twisten" (eller plot twisten för mig iallafall) var ganska cool ^^
Spontanbio Emmelie? 

Kommentera inlägget här :