Dagis

 
Idag var en bra dag även fast jag är jättetrött. Lekte städ- och mattant på dagiset jag jobber extra på och det var någe nytt, men som de mesta så löste sig det också. Att jobba med barn är ju faktiskt ganska roligt. Efter jobbet ringde jag tanten min (som är som en moster) som bor på vägen hem, så åkte jag dit och åt middag och var lite med hennes yngsta dotter (som är det närmsta till en kusin jag nånsin kommit) och sen däcka jag på deras soffa med deras bjässe till katt, Biff, på magen. Ganska mysigt. Sen åkte jag hem och har tillbringat resten av kvällen med att lära (spela) The Sims 2 med Tindra, var ju som att återuppleva en bit av barndomen <3
  
Till morgondagen nalkas jobb till tolv, sen ringde My ikväll och behövde hjälp att röja på gården så då ska jag fara dit efter jobbet och hjälpa till med det. Det är alltid roligt att kunna hjälpa till lite.
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Kära, älskade unge❤️ Du kan få din Tant att lipa av glädje du😍❤️👌🏻👍🏻

skriven

Kommentera inlägget här :