Fullbokad lördag

Imorse vakna ja va att mamma dunka i väggen o fråga om ja ville med till Höjda o kika på kosläpp hon mah bäst fräänd så de va ju klart ja skulle med på det!! Som vanligt var vi där dryga halv timmen före så vi gick runt där o ja surra lite med Ann, sen klev hennes hund på mina nya skor så ja fick låna ett par av dem så de int skulle bli mer skitiga. Kosläppet var ganska roligt, det var kul att det hade kommit så herrans mycket folk från bygderna runt om. Jag tog några bilder och la upp på min story som jag tänkte ha med här idag... Men så blev det ju såklart inte, för de försvann. Men jag fick med några ankor whitch is nice..
 
Sen for vi på barnkalas för Memlan har fyllt 6 år! Då blev det tårta och saft o sen lek med deras monsterstora katt. Katta som lekte med mig snarare än mamma :3 hihih
Efter denna fartfyllda dag så var både jag och mamman väldigt trötta så vi gick o la oss på olika håll och jag fick även en sängkompis vid namn Diego, han låg hos mig ganska länge och gör det fortfarande faxin.. Så vi myser på här och kikar på avsnitt efter avsnitt av Supernatrual :3 Min nya secret pleasures heheh :3
 
 

Kommentarer :

#1: CJ

Tack för så fina ord Maja. Katter är underbara! :)

skriven

Kommentera inlägget här :