Salsa kväll!!

Hej på er! Jag har försökt i ungefär en vecka nu att sammanföra mitt SD kort från kameran med min dator för att vissa er vad gör håller på med om dagarna, kvällarna och ibland också nätterna... Med inte så lyckat resultat... men men vad gör väl det om hundra år?

Back to Salsa!
Igår fick jag för första gången prova på salsa, dansen allt inte maten... :/ Det var jätteroligt men för en tjej med två vänsterfötter, utan takt känsla och med vaga kunskaper i både tyska och spanska (vilket var språken instruktören pratade på) så tyckte jag det gick hyfsat bra ändå! Jag gillar ju att dansa för vem har faktiskt sagt att man måste vara bra på något man gillar?? Inte jag i alla fall. En klasskompis från Colombia visade mig även hur man skulle göra, vilket, trott eller ej, hjälper ganska mycket. Aja summa summarum var det en jätterolig upplevelse att prova på en dans från en annan kultur med folk som har det som ämne i skolan!


Ska se om jag på något magiskt sätt kan föra över bilderna från när jag och skolan var på Neuschwanstein. Annars för jag försöka snå åt mig någon annans bilder ;* hihih

Men nu ska jag försöka få lite läxor gjorda annan ska jag iväg till skolan...

Kommentera inlägget här :