Uppföljare!

Jag har inte lagt upp så mycket bilder tyvärr, eftersom kamran jag låna inte ville konecta med datorn och jag orkade inte bråka med den... Så min snapkamera har fått duga med då blir ju kvaliten desstå mindre... Men här kommer ett halvvågat försök till en "bildblogg" (några av bliderna är nog redan använda men jag sollar så gott jag kan..) Enjoy! 
 
Sverige mötte Norge
Anananasen och Lauren :3
Flora!! :D
Kanske skrev om det här, men värdmamman tog med mig till hennes svärmor i (nånstans) och så klättrade jag och värdmamman (Monika) upp i ett torn som var en aning högt.. och här har ni oss och utsikten
Jag och Ana hittade himmelriket på U-Bahnstationen (Y) Sehr gut!
Bild från Oktoberfesten för 100 år sen
 
Ja, så det var ungefär de roliga bilder jag samlat på mig under dessa 6 veckor. Som ni ser är de inte riktigt i ordning men det är ju inte jag heller så det kvittar..
 
Hare gott så länge så ska jag försöka fototerra min omgivning lite mera!
 
 
 

Kommentera inlägget här :