Puh vilken dag!

Wohaa wohaa vilken dag det varit, först tog jag bussen från Hammerdal och hade massage, eller snarare vi åkte dit och fick våra intyg, fick mitt första A!!!! :D
Sen drog jag med Emmelie på stan o bockade av listan av saker jag må ha till balen, gick och kollade till klänningen som jag ska hämta i morgon, eh... då må ja ta bilen till skolan, och eftersom jag är i Hammerdal nu blir det ett himla åkande... Men men, de lär ju funka.
Sen for jag hem till Hammerdal igen och gick till hälsocentralen och det gick lika bra som resten av dagen det! Kanonars!
 
 
 
 
Bilder av intyget (yey) och min lilla lista som jag bockade av på ca 30 min (Y) ganska nöjd!
 
Imåra möte med 100% Östersund om studentbilagan, bal på onsdag, lugnt torsdag och sen deadline på texterna på fredagen.. Aldrig rast och aldrig ro, men sånt är livet, and I love it!! Inte långt kvar av skolan nu!!! Så pepp!!!!
Hare gått på er busar! :)

Kommentera inlägget här :