Tisdag 3/3 Skoter mys med Joss i fin vädre!

 
Hej hej! Idag har jag och min side-kike Joss vari ute på Abborrsjön och pimplat, vi har gemensamt skrapat ihop ca 11 abborrar, sjukt kul! Joss han inte ens agna sitt pimpspö innan jag fick min första. Jag höll ledningen genom hela dagen men Joss kom ikapp mot slutet. Sen satt vi o ficka o mös på i solen, det var jättemysigt. Sen pimpla vi lite mer. När jag ledsnat på o pimpla så fick jag leka runt lite med Purple rain (skotern) o de va så sjukt roligt! Har inte kört skoter själv på säkert tre år :(
Det var ett otroligt skoterföre och soligt och varmt hela dagen så jag är helt slut nu..
Så har är några fina bilder från dagens äventyr :D
 
HuffarN och puffarN som blåste igen elden
Muntergöken själv efter sin första fisk
Purple rain efter en fastfylld åkut :3
Hur kul som helst fast dert blåste like kallt om öronen bara.. aja brun blev man i alla fall.
 
Så får ma synes o höres!
Moa
 

Kommentera inlägget här :