Nya äventyr fast med bil!

Hejsan folk! Nu är jag tillbaka igen!! Kul, kul! Som ni kan läsa av från titeln så har jag varit ute på äventyr fast med bil dessa gånger, och vem körde? Jo, JAG!! Men hur? Jo förrförra veckan tog jag nämligen körkort!! :D Så jag får köra bil, helt själv!! utan nån vuxen med! Så himla kul!!! när jag fick det, måndagen förrförra veckan så ringde jag min kompis på kvällen för moffa hade sagt att jag fick ta bilen och köra en sväng.Så jag ringde Joss min side-kick och vapenbärare i det mästa så hon fick åka premiärturen med mig. Det var så himla cool känsla, så det var inte sant! O vi satt o skrek som småtjejer på vardere sida, det var så häftigt! Sen ringde vi Emmelie o drog bort till Frösön o plocka upp henne sen ringde My och Elsa och bad om skjutts till Nälden, så då drog vi det och kika på Elsas hästar och lägenhet m.m. Sen var vi ganska trötta för det var ganska sent, så sen drog vi hem. Det var min första av många road trips jag kommar göra med mina kompisar och jag tycker själv den var ganska lyckad! :D
 
Nu på måndag, om vädrets makter tillåter, ska jag, Mia (som också tog körkort förrförra veckan, yey!!) och Emmelie dra till Sundsvall och fula runt lite. Vi skulle ta det nu i fredags men då ville vår norrländska vårvinter, gå tillbaka till vinter igen, och det kom en decimeter snö!! Men det är kul..
 
Aja det löser sig nog, men vi SKA iväg, bara av den enkla anledningen att vi kan, så det så!
 
Hade gött så syns o råkas man! 

Kommentera inlägget här :