Kvällsäventyr i skogen

Ja nu var jag här igen! Men vilken kväll det har varit!!

Jag o mamma skulle åka och hämta Tindra hos en kompis. Det var ganska mysigt faktiskt, jag som räknas som vuxen nu (guldstjärna till mig), satt och drack te med mamma och kompisens pappa och surra på om massa kul. Sen så skulle jag köra hem och det gick ju lite som det gick... Som vanligt när jag försöker göra något, med andra ord.. Vi körde fast så uttahelvete!!! Men det var inte mitt fel, mamma guida mig fel, så det så.
I alla fall vi körde fast och pappan fick komma med grus och spadar,o jag har fått stå på knä på jackan för o försöka gräva fram fanskapet igen..

Det hela sluta med att jag fick sitta i bagageluckan för o tynga ner det slirande däcket! Det var jättekul såhär i efterhand och som grädden på moset så lyckades vi hä av en bogseringslina ikväll också, det tyckte i alla fall jag var ganska bra gjort! ;D

Kommentera inlägget här :