Måndag 1 juni

Igår tog jag bussen in till staden och fick sitta bredvid Mia så jag hade pratsällskap hela vägen, sen gick jag och partner in crime och lite till iväg till Big papa's och köpte lite middag. Eftersom Ann bor bara runt hörnet så beslutade vi oss för att våldgästa henne och strax efter kom My och Johan som hade vari och köpt glass dit också. Så satt vi där till sent och sen gick jag och Felicia hem till hennes lägenhet och sov där. Det var mysigt att sova hos henne igen, tyckte jag. När jag vaknade låg hon på soffan, höhöh. Så imorse drog vi oss och såg lite på Supernatural och sen drog jag till skolan för o ränsa skåpet, det är nära nu!
 
När jag hade kommit hem så ringde jag till Wedemarks och beställde en 15 bitars smörgåstårta till studenten!! Kul med stor släkt hahah. Så då har man avklarat dagens vuxenpoäng eftersom jag har stora jävla problem med att ringa folk.. Jag borta städa inför fredagen men om jag känner mig själv rätt så kommer jag antagligen bara chilla se på Supernatural och äta mitt himla godis som jag inte ens vet varför jag köpte... Har inte gillat godis på flera år ^^'

Kommentera inlägget här :