Joelmässan!!!

Nu har Joel dragit igång! Och för de som inte vet vad det är, äre som en "byfestival" (i brist på annat ord för det) som ordnas varje år i Hammerdal. Så det är ju kul när någe händer här omkring! och i år har de kört en hel vecka med massa kul :D. På helgen brukar det vara någon som spelar en kväll och dans en annan och lite pub.

Så igår gick jag och mamma och lyssna på... En karl vars namn jag som vanligt inte kommer ihåg... Som dessutom kommer från Hammerdal. Och en av killarna från the poodels (woop woop).

Där träffade jag Fanny, Niklas och Sara och hennes kille. Så då satt jag en stund med dom o surra lite, sen kom Hanna och så gick vi runt där lite o kollade, och sen mot kvällen blev det en eldshow och då hade jag hittat Paulina från grannbyn och satt med henne resten av kvällen och surra lite, vilket var väldigt mysigt! :D

Jag hade tagit en video på snapchat men den ville inte riktigt vara med nu.... Men men, det var ganska roligt ändå, Gillar man eld så är ju sånt alltid kul att se :)

Kommentera inlägget här :