Dans i Laxsjö

Igår var jag på dans med Fanny, tanten och mamma. Det var faktiskt ganska kul, roligare än att bara sitta hemma och dega hela kvällarna. Det var kul att hitta på någe nytt och träffa lite folk och se andra människor, så jag och tanten planerar att åka igen om två helger fast i stan nu, hon sa att det var mindre fylla där, för vid tolvslaget var det ganska många ungdomar framförallt utanför och 90% av dem var ju dyngraka såklart.... men men, jag var nykter så det var lugnt, men jag och Fanny hade fått en stark "nånting" glögg hos tanten eftersom ingen av oss gillar vin (rödvin var andra alternativet). Sen drog vi dit och jag blev uppbjuden några gånger och våga bjuda upp några, så jag var nöjd när kvällen tog sig till enda! :D
(Texten hör till ett annat ställe)
Men vi var ganska glada
 
 
 

Kommentera inlägget här :